RENDELÉS: válassz a csomagok közül, vagy írj e-mailt: sorarcok@beerpack.hu I E-mailben így rendelj: csomag neve, neved, telefonszámod, szállítási cím!

Általános

Szükséges regisztrálnom?

Igen, szükséges, mert csak ez alapján tudjuk meg a szállítási és számlázási adataidat. Ha már egyszer megadtad, akkor a következő rendelésnél nem kell újra ás újra. Igyekeztünk minél egyszerűbben és rövidebben megoldani a regisztrációs folyamatodat. A regisztrációt itt találod: jobbra fent- profilom /regisztráció.

 

Hogyan tudom beállítani a profilom?

Profilodat nagyon gyorsan és egyszerűen a regisztráció alatt tudod beállítani. Később a PROFILOM menüpontban tudod módosítani beállításaidat.

 

 

Rendelés

Előfizetés vagy csomag választás?

Előfizetésnél te választod meg a kívánt mennyiséget és te döntöd el a szállítás módját. A söröket mi válogatjuk össze Neked, így nincs más dolgod, csak élvezd a fenséges ízeket. A sörcsomagokat előfizetéssel még kedvezményesebb áron kaphatod meg. (A sörök összeválogatásakor ügyelünk arra, hogy a lehető legtöbb típust megkóstoltassunk Veled!)

Ha Te választod ki a csomagodat, akkor az előre összeállított sörcsomagból tudsz válogatni.

 

Hány csomagot tudok egyszerre rendelni?

Nincs limit. Bármennyi csomagot rendelhetsz egyszerre.

 

Hova szállítotok?

Országos kiszállítást vállalunk.

 

Mikor van kiszállítás?

A rendelésed leadása után visszaigazoljuk a rendelésed. Amennyiben minden rendben, úgy a rendelés leadás napjától számítva 2-4 munkanapon belül megkapod a csomagodat. 

A futárok a kézbesítéssel kapcsolatban szintén telefonon keresnek. A kiszállítások a megadott címre hétköznapokon 8 és 18 óra között történnek.

Néhány kattintással megoldható a kézbesítés átszervezése - a cím vagy akár az időpont módosítása.
Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén a futár az ügyfélnél hagyott csomaginformációs lap, és azon szereplő kód segítségével a www.sprinter.hu portálon keresztül, egyedi igényeinek megfelelően alakíthatja csomagja kiszállítását.
A kézbesítés történhet másik címre – például egy másik városba, az ügyfél munkahelyére -, de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is, illetve amennyiben az ügyfél úgy kívánja, a futár egy megadott helyen le is adhatja a csomagot.
Maximum háromszor kísérli meg a kézbesítést. - A SPRINTER Futárszolgálat munkatársa sikertelen kézbesítés esetén értesítőt hagy és másnap ismét megkísérli a kiszállítást. Ha ez is sikertelen, akkor 5 napig "pihentetik" a csomagodat és ezután harmadszor és egyben utoljára megkísérli a kézbesítést.
Fontos! Szállítási címként célszerű olyan címet megadnod ahol napközben elérhető vagy, illetve olyan személy címét megadni szállítási címként, aki napközben a megadott címen tartózkodik. 

 

Személyesen szeretném átvenni a csomagom! Hol tudom átvenni?

A szolgáltatásunk lényege, hogy a sör házhoz megy. Viszont ha személyesen szeretnéd átvenni a csomagod, egy másik megoldást ajánlunk. Kiszállítjuk Neked egy átvevőpontra, ahova érte mehetsz.


Az átvevőpont címe: 9625. Bő, Petőfi S. utca 26.  térkép

 

 

Meddig tudok rendelni, hogy a héten megérkezzen a csomagom?

Adott hét kedd éjfélig tudjuk fogadni a rendeléseket ahhoz, hogy adott hét csütörtöki napján megkapd a csomagot. Ha kedd éjfél után adod le a megrendelésed, az jövő héten fog megérkezni hozzád.

 

A csomagokról

Hogyan tároljam a söröket?

Minden sörgyártó feltüntette a sörösüvegeken a tárolási információkat. Kérünk Téged, hogy azokat vedd figyelembe. A hűvös száraz helyeken történő tárolás javasolt!

 

Meddig állnak el a sörök?

Minden sörgyártó feltüntette a sörösüvegeken a szavatossági időket. Kérünk Téged, hogy azokat vedd figyelembe, és minden különböző üvegen nézd át, mert nagy eltérések lehetnek a sörök szavatossági idejük között. 

  

Szállítás

Hova szállítotok?

Országos kiszállítást vállalunk.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

20 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenesen házhoz szállítjuk a csomagodat. 20 000 Ft alatt pedig 1 900 Ft a szállítási díj.

 

Mikor érkezik meg a csomagom?

A rendelésed leadása után visszaigazoljuk a rendelésed. Amennyiben minden rendben, úgy a rendelés leadás napjától számítva 2-4 munkanapon belül megkapod a csomagodat. 

A futárok a kézbesítéssel kapcsolatban szintén telefonon keresnek. A kiszállítások a megadott címre hétköznapokon 8 és 18 óra között történnek.

Néhány kattintással megoldható a kézbesítés átszervezése - a cím vagy akár az időpont módosítása.
Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén a futár az ügyfélnél hagyott csomaginformációs lap, és azon szereplő kód segítségével a www.sprinter.hu portálon keresztül, egyedi igényeinek megfelelően alakíthatja csomagja kiszállítását.
A kézbesítés történhet másik címre – például egy másik városba, az ügyfél munkahelyére -, de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is, illetve amennyiben az ügyfél úgy kívánja, a futár egy megadott helyen le is adhatja a csomagot.
Maximum háromszor kísérli meg a kézbesítést. - A SPRINTER Futárszolgálat munkatársa sikertelen kézbesítés esetén értesítőt hagy és másnap ismét megkísérli a kiszállítást. Ha ez is sikertelen, akkor 5 napig "pihentetik" a csomagodat és ezután harmadszor és egyben utoljára megkísérli a kézbesítést.
Fontos! Szállítási címként célszerű olyan címet megadnod ahol napközben elérhető vagy, illetve olyan személy címét megadni szállítási címként, aki napközben a megadott címen tartózkodik. 

 

Ünnepnapokon is van kiszállítás?

Erről minden esetben időben tájékoztatunk titeket a weblapon: www.beerpack.hu , illetve a facebook oldalunkon: facebook

 

Vissza tudom küldeni a csomagot?

A csomagokat nem lehet visszaküldeni. Bármilyen minőségi probléma merülne fel a termékeinkkel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készséggel áll a rendelkezésedre.
Tel.: +36-70/451-5451; +36-70/948-0777 
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Panaszodat továbbítani fogjuk a sörfőzdék felé!

 

Meg tudom változtatni a szállítási címem, illetve számlázási címem?

Bármikor. A fiókom menüpont alatt van erre lehetőséged.

 

Ha szeretnék módosítani a rendelésemen van erre lehetőségem?

Igen. Telefonon, illetve e-mailen keresztül tudod ezt megtenni. 
Tel.: +36-70/451-5451; +36-70/948-0777 
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Nem szeretném, ha a kiszállításkor a szomszédjaim látnák, hogy mennyi sört fogyasztok. Van erre megoldás?

Persze, mi igyekszünk mindent megoldani. Ekkor egy natúr, feliratmentes dobozban kapod meg a söröket. Ha erre van igényed, kérünk írd meg a rendelésed megjegyzésébe, vagy a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre!

 

Fizetés

Mennyibe kerülnek a csomagok?

Minden csomag ára a weboldalon van feltüntetve, az áfát már tartalmazzák.

 

Milyen fizetési módokra van lehetőségem?

Weboldalunkon jelenleg két fizetési lehetőségre van mód:

1.) PayPal rendszeren történő fizetés: A rendelés leadását követően átirányítunk a PayPal Bank fizetőoldalára, ahol a fizetés közvetlenül megtörténik. A www.beerpack.hu weboldal semmilyen kártyaadatot, illetve banki adatot nem kezel és nem tárol! A bankkártyás fizetéshez nem szükséges PayPal fiók.

 

2.) Banki átutalás:

Számlatulajdonos neve: Babos Tamás

Bankszámlaszám: 11749008-20197502

Számlavezető fiók neve: OTP Bank.

Fontos: Átutaláskor a megjegyzés rovatba feltétlenül írja bele nevét és rendelésének számát!

 

A számlát milyen formátumban és hogyan kapom meg?

A számlát csomagodban fogod megtalálni.

 

 

 

 

♦ +36-70/451-5451
♦ +36-70/948-0777
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
♦ Győr

Vevőszolgálat