RENDELÉS: válassz a csomagok közül, vagy írj e-mailt: sorarcok@beerpack.hu I E-mailben így rendelj: csomag neve, neved, telefonszámod, szállítási cím!

Hatályos: 2015.08.05-tól visszavonásig.

Vásárlási feltételek

 

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Kosár tartalmának megtekintése” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson az “Indulás a pénztárhoz” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott felhasználó nevét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot és időpontot, valamint fizetési módot (bankkártya, banki átutalás) Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.

 

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

A rendelések feldolgozás

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

Szállítási módok:

Házhoz szállítás.

Három szállítási mód közül lehet választani:

1.: A SPRINTER futárszolgálat teljesíti 2-4 munkanapon belül a kézből- kézbe szállítást.

Amennyiben a termék megrendelésével kapcsolatban bármilyen probléma merül fel, telefonon keres ügyfélszolgálatunk, ezért kérlek feltétlenül add meg azt. A futárok a kézbesítéssel kapcsolatban szintén telefonon keresnek. A kiszállítások a megadott címre hétköznapokon 8 és 18 óraközött történnek.

Néhány kattintással megoldható a kézbesítés átszervezése - a cím vagy akár az időpont módosítása. 
Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén a futár az ügyfélnél hagyott csomaginformációs lap, és azon szereplő kód segítségével a www.sprinter.hu portálon keresztül, egyedi igényeinek megfelelően alakíthatja csomagja kiszállítását. 
A kézbesítés történhet másik címre – például egy másik városba, az ügyfél munkahelyére -, de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is, illetve amennyiben az ügyfél úgy kívánja, a futár egy megadott helyen le is adhatja a csomagot. 
Maximum háromszor kísérli meg a kézbesítést. - A SPRINTER Futárszolgálat munkatársa sikertelen kézbesítés esetén értesítőt hagy és másnap ismét megkísérli a kiszállítást. Ha ez is sikertelen, akkor 5 napig "pihentetik" a csomagodat és ezután harmadszor és egyben utoljára megkísérli a kézbesítést. 
Fontos! Szállítási címként célszerű olyan címet megadnod ahol napközben elérhető vagy, illetve olyan személy címét megadni szállítási címként, aki napközben a megadott címen tartózkodik.

Díj: 1900 HUF 

2.: Pikkpakkponton való átvétel.

Az országban több száz helyen (pl. benzinkutak, üzletek) szerződött partnerek révén 2-4 munkanapon belül átveheti a csomagot. Fizetés lehetséges előre utalással és utánvéttel is - utóbbit megteheti készpénzben és bankkártyával is. A sörcsomag átvevőpontra való megérkezéséről automatikus SMS és e- mail értesítést kap. Ezen funkció választása esetén kérjük a megjegyzés rovatba tüntesse fel, hogy melyik automatába szeretné a csomagot.

Átvevőhelyek:

http://www.pickpackpont.hu/#map

Díj: 1300 HUF 

3.: Webox csomagautomata

0-24-es átvételi lehetőséget biztosít a Webox csomagautomatás rendszere. Telepített, biztonságos szekrényekben veheti át az árut 7/24-es elérhetőséggel. Fizetés minden esetben a helyszínen, bankkártyával, miután a szekrény automatikusan nyílik. A csomag automatába való érkezéséről automatikus SMS és e- mail értesítést kap. Ezen funkció választása esetén kérjük a megjegyzés rovatba tüntesse fel, hogy melyik automatába szeretné a csomagot.

 Webox csomagautomaták:

https://webox.hu/hu/neked/keresd-meg-a-terminalod

Díj: 600 HUF

 

A változtatás jogát fenntartjuk.

 

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 18 éven aluliakat szeszes itallal nem áll módunkban ksizolgálni!

 

Személyes átvétel

A szolgáltatásunk lényege, hogy a sör házhoz megy. Viszont ha személyesen szeretnéd átvenni a csomagod, egy másik megoldást ajánlunk. Kiszállítjuk Neked egy átvevőpontra, ahova érte mehetsz.


Az átvevőpont címe: 9625. Bő, Petőfi S. utca 26.  térkép

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Söreink kézműves sörök, melyek korlátozott szavatossági idővel rendelkeznek!  Minden sörgyártó feltüntette a sörösüvegeken a szavatossági időket. A sörök minőségéért a partnereink, a sörfőzdék felelnek.

A tárolási információkat minden sörösüveg címkéje tartalmazza. A kiszállított termékek minőségével kapcsolatos bármilyen észrevétel esetén ügyfélszolgálatunk elérhetőségein állunk rendelkezésre. Az észrevételeket, reklamációkat továbbítjuk a sörfőzdék felé.

 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül annak. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

 

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

 

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor  a kiszállítás időpontját megelőző 12 órán belül.

A termékek megrendelésével (a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva) a vásárló automatikusan elfogadja a vásárlási feltételeket.

 

 

 

 

♦ +36-70/451-5451
♦ +36-70/948-0777
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
♦ Győr

Vevőszolgálat